Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
19.01.2016 22:24 - Трябва "Възраждане"
Автор: vanca Категория: Лични дневници   
Прочетен: 379 Коментари: 0 Гласове:
1

Последна промяна: 20.01.2016 02:41

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 Писна ми БЕ.! Да ме мачкат,да ми се подиграват,да ви се подиграват...Абе ей трябва да се осъзнаем ...в каква измислена държава живеем ..едни дебели чичковци и лелки ,които с нашата помощ..НАШАТАНА "НАРОДА" имат тази така наречена Работа като(премиери,министри,депутати и тем подобните им охрани и глупости) до кога ще ги търпим да си трупат парите в западните банки и като дойде денят в който ще са извън Управляващите...да станат същества извън Държавата ..но само,че с няколко милиона....до Кога ???? Не издържам ,честно да ви кажа.! И най ме боли и най ме е яд..че младите хора стоят и не ги интересува какво се случва...Всеки казва аз не мога да променя нищо,но проблема е че това си го казват два,четири или пет милиона Българи...проблема е че студентите не ги интересува защото 70% от тях все още ги издържат техните родители които работят в някоя западна страна (защото разбираш ли) всяка вечер са в така луксозните клубове и чалготеки дрогирът се и се наливат с алкохол...докато времето си минава а мизерията става все повече, тези които не продължават своето образование намират някоя скромна работа за 450-600 лв и стоят всяка вечер и се оплакват..Ми като се оплаквате станете Бе покажете че искате промяна ...нека всички да станем да покажем на тези 240 "българи" че ние трябва да водим,ние сме техния работодател...но няма да стане нали ? така ще бъдем още години,чакаме ей така от небето да падне оправията....заплатите да станат 2000 лв и пенсиите  1500 лв... и да си щракаме с пръсти..е пък няма как.! Докато всички сме компютърни мишки и само се оплакваме докато сме пили 2 чаши водка...е няма да се оправим..


Тагове:   България,   държава,   промяна,


Гласувай:
1



Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: vanca
Категория: Лични дневници
Прочетен: 9019
Постинги: 11
Коментари: 0
Гласове: 2
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930